U današnje vrijeme kada je sve digitalno, kada je internet preuzeo ulogu oglasnog prostora koji smo nekada viđali na televiziji, u novinama ili na billboardima, oglašavanje preko društvenih mreža sve je češća pojava.
Naime, uz pomoć marketinga preko društvenih mreža, poput Facebook oglašavanja ili Instagram oglašavanja, promotivne poruke određene tvrtke puno lakše dolaze do velikog broja kupaca i klijenata jer je sve veći dio ljudi danas prisutan na društvenim mrežama. Zato iskoristite nove medije na najbolji mogući način.
Sadržaj:
Facebook oglašavanje kao pomoć poslovanju
S obzirom na činjenicu kako su društvene mreže postale dijelom naše svakodnevnice, Facebook oglašavanje uvelike pomaže u razvoju i napredovanju tvrtke jer ono čini da poslovanje vaše tvrtke bude:
- lako dostupno klijentima – pretragom vaše firme klijentu će se otvoriti vaša Facebook stranica (poželjno je da bude aktivna i informativna)
- povezano- komunikacijski kanal s postojećim i budućim klijentima
- usmjereno na rast – Facebook oglašavanje pomaže da svoje poruke prenesete na primarnu, ciljanu skupinu ljudi kojima su vaše usluge ili proizvodi namijenjeni
- prilagođeno željama korisnika – Facebook oglašavanje uz pomoć svoje statistike pomaže u prilagođavanju korisnicima i tržištu te je dobra smjernica za bolje planiranje i stvaranje boljeg sadržaja
Ciljano do potencijalnih klijenata
Kako bi vaše oglašavanje na Facebooku urodilo plodom vrlo je važno targetirati određenu skupinu ljudi kojoj je namijenjen vaš proizvod ili vaša usluga. Prije samog targetiranja, vrlo je važno razmisliti o zajedničkim interesima kupaca, o tome koliko godina ima i gdje živi ciljana populacija te što bi im se moglo svidjeti.
Targetiranjem korisnika na Facebooku do uspjeha
Prilikom targetiranja na Facebooku važno je podesiti parametre koji najbolje odgovaraju vašem poslovanju. Tako možete odabrati sljedeće vrste korisnika koji će vidjeti vašu reklamu:
- Custom Audiences – korisnici koji su otprije zainteresirani za vaš brand, koji su već bili vaši kupci i koji su upoznati s vašim proizvodima i uslugama
- Location – parametar targetiranja prema lokaciji, odnosno državi u kojoj živi ciljana skupina (Facebook oglašavanje u nekim zemljama omogućuje i targetiranje po županijama i gradovima)
- Age – targetiranje prema dobnim skupinama (vrlo je važno kojoj dobnoj skupini se obraćate)
- Gender – targetiranje prema spolu (ako primjerice prodajete šminku i kozmetiku, vaša ciljna skupina će biti žene te će se vaš oglas prikazivati samo njima)
- Demographic – demografski parametar targetiranja prema statusu veze, poslu, obrazovanju, roditeljstvu i sl.
- Interests – parametar targetiranja prema nekim aktivnostima, korištenju drugih brandova, različitim životnim stilovima i navikama ni slično
- Connections – parametar targetiranja u kojem odlučujete hoće li se vaš Facebook oglas prikazivati samo vašim korisnicima ili i onima koji to nisu (prijatelji vaših korisnika)
Članci iz iste kategorije
- Besplatna i komercijalna rješenja za spašavanje podataka
- Reklamiranje web stranice najisplativije je putem društvenih mreža
- Što je reseller hosting?
- E trgovine su sve popularnije
- Razlike u hrvatskom i inozemnom hostingu
- Vratite izgubljene podatke uz restauriranje diska
- Hrvatska nacionalna domena za hrvatsko tržište