Iako je kozmetika tijekom cijele povijesti imala svoje mjesto u civilizaciji, teško je pronaći vrijeme u kojemu je ona bila raznovrsnija, a stilova šminkanja bilo više. U procvatu šminkanja pojavio se i sve veći broj kozmetičkih marki, iako je rijetko koja do sad doživjela tako strmoglav uspon kao NYX, marka šminke iz Amerike koja je u samo dva desetljeća pokorila cijeli svijet.
Sadržaj:
Skromni početci ovog brenda kozmetike
NYX je svjetlo dana ugledao 1999., kada je njegova osnivačica Toni Ko zakupila mali poslovni prostor od pedesetak metara kvadratnih u Los Angelesu, odakle je sve počelo. Toni se u prijestolnicu američke industrije ljepote iz Južne Koreje doselila sa samo trinaest godina, te je tijekom adolescencije primjetila kako na Američkoj sceni prije svega nedostaje kozmetika koja nudi profesionalnu kvalitetu. Ali uz to i cijenu koja je pristupačna svima – od početnika pa do onih koji se šminkom bave svakodnevno.
Prvi NYX kozmetički proizvod, jumbo olovka za oči, već je u prvoj godini proizvodnje dostigao dva milijuna dolara profita. Na krilima tog uspjeha, otvorena je internetska trgovina, a u osvajanju tržišta brendu je pomogao i ekonomski krah 2008., koji je korisnike natjerao da potraže jeftinije alternative poznatim markama. 2014. svjetski poznata tvrtka L’Oreal kupila je NYX, pružajući brendu mogućnost širenja van granica SAD-a, pa se NYX kozmetički proizvodi danas mogu pronaći širom svijeta.
Kozmetika za modernog kupca
Ovaj brend je od početka orijentiran novoj generaciji – osim što je jedan od glavnih ciljeva bilo održavanje visoke kvalitete i pristupačne cijene, asortiman NYX kozmetike uvijek je bio svestran. To znači da je svatko uvijek mogao pronaći nešto za sebe, bez obzira na dob, stil, boju kože i trenutne trendove. Od klasike do trenutnog hira, pokrili su širok spektar kozmetike.
Još jedna veoma važna informacija jest da je NYX šminka od početka bila cruelty-free, odnosno da ni jedan proizvod nikada nije bio testiran na životinjama, čak ni nakon prodaje L’Orealu. Velika većina NYX kozmetike također je i veganska, što znači da u sastojcima ne sadrži ništa životinjskog podrijetla. Važnost brige o životinjama i okolišu jasna je od samih početaka, što je mnogim kupcima veoma bitno. Upravo zato, ovaj brend zauzima posebno mjesto u srcima mnogih ljubitelja šminke.